Sprzedaż nadwyżek magazynowych - czy to dobry pomysł?
Stara zasada biznesowa mówi - fortuna kołem się toczy. Nie zawsze nasze inwestycje okazują się korzystne. Właśnie wtedy, kiedy zyski nie wyrównują strat, a towar wciąż zalega w hali produkcyjnej, warto pomyśleć o zatrudnieniu specjalisty.
2019-01-17, 15:17

Jak poradzić sobie z nadwyżkami?

Nazywamy je również stockami. Zalegają w przestrzeni magazynowej i, nierzadko, sprawiają, że musimy liczyć się z przerwami w procesie produkcji. Ich obecność najczęściej wiąże się z przemijającymi trendami, zmniejszonym popytem na towar, uwarunkowaniami gospodarczymi lub wadami technicznymi produktów. Jeśli nie wiesz jak gospodarować tego typu produktami, warto rozważyć sprzedaż nadwyżek magazynowych. Dzięki takim działaniom zyskasz szansę na odzyskanie choć części inwestycji, bez względu na jakość i ilość dóbr.

Czy sprzedaż nadwyżek magazynowych to dobry pomysł?

Sprzedaż nadwyżek magazynowych to dobre wyjście

Warto zaznaczyć, że składowanie produktów niemożliwych do sprzedania jest niekorzystne z kilku względów. Po pierwsze, skutecznie opóźnia wytwarzanie kolejnych transzy dóbr. Upraszczając - płacisz za utrzymanie magazynu, łożysz na wypłaty dla zarządców obiektu, ale realnie nie możesz odebrać nawet części wkładu. Dodatkowo, nadwyżki magazynowe wymagają opodatkowania i, jeśli nie sprzedasz towaru przed końcem roku, musisz liczyć się z koniecznością odprowadzenia odpowiednio wysokiego podatku. Sprzedaż nadwyżek magazynowych to często konieczność, choć po przeanalizowaniu listy dochodów i strat, okazuje się najkorzystniejszym finansowo wyjściem z tarapatów. Warto skontaktować się w takiej sprawie z jedną z wiodących firm by zyskać gwarancję bezpieczeństwa.

KONTAKT / AUTOR
Odkupimy
Odkupimy
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.