Nadwyżka towaru w magazynie - jak sobie z nią poradzić?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą prosperującym w szczególności w branży odzieżowej, z pewnością spotkałeś się już z problemem nadwyżek towarowych. Zapakowane w oryginalne pudła, piętrzą się w magazynie, a Ty nie możesz ich sprzedać ani zutylizować. Dlaczego jest to coraz powszechniejszy problem i w jaki sposób usunąć ten zbędny balast? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym dzisiejszym wpisie!
2018-08-16, 10:46

Dlaczego towar pozostaje w magazynie?

Właściciele firm niejednokrotnie zastanawiają się nad tym, dlaczego wysokiej jakości dobra, które do tej pory cieszyły się dużym popytem, są niechętnie kupowane przez klientów. Powodów takiej sytuacji może być kilka. Nadwyżka w magazynie jest często wypadkową błędnego szacowania swoich sił. Rynek odzieżowy i obuwniczy często boryka się z problemem przesycenia. Nadwyżka towaru w magazynie jest wtedy spowodowana błędnym szacowaniem możliwości sprzedaży. Często do partii towaru wkrada się również wada techniczna. Obuwie, którego podeszwa szybko się odkleja lub niskiej jakości materiał sprawiają, że konsumenci niechętnie sięgają po nasz produkt.

Nadwyżka towaru w magazynie - jak się jej pozbyć?

Produkty nie nadające się do sprzedaży najczęściej zalegają wewnątrz zakładów produkcyjnych, tym samym opóźniając bieżącą pracę przedsiębiorstwa. Aby zapobiec temu procesowi, warto skontaktować się z przedstawicielem firmy zajmującej się skupowaniem tzw. stocków. Dzięki ich pomocy wyswobodzisz się ze zbędnego towaru i odzyskasz część zainwestowanej kwoty.

KONTAKT / AUTOR
Odkupimy
Odkupimy
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.