Jak przeprowadzić likwidację firmy - nasze porady
Czy wiesz jak wygląda proces likwidowania firmy? Jeśli potrzebujesz pomocy, wskazówek i porad, czytaj jak przeprowadzić likwidację firmy.
Proces likwidacji działalności gospodarczej i innej formy przedsiębiorstwa
Jak przeprowadzić likwidację firmy? Pierwszym krokiem kazego przedsiębiorcy w procesie likwidacji działalności jednoosobowej jest powiadomienie o tym fakcie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, czyli CEIDG. Jakie dokumenty należy wypełnić? Informację te przekaże Nam nasze biuro rachunkowe, czy księgowa. Dla ułatwienia podpowiadamy - interesuje Nas druk CEIDG-1. Pamiętajmy, by owy formularz złożyć formularz nie później niż 7 dni od daty zamknięcia działalności. ZUS ZWPA to miejsce, gdzie należy zgłosić likwidację firmy. Ważne będa takie dokumenty jak odpis o skreśleniu z listy przedsiębiorców.
Jak przeprowadzić likwidację firmy?
Kolejna istotna kwestia to wyrejestrowanie przedsiębiorcy, jako osoby ubezpieczonej, dodając do tego wszystkich współpracowników i podwładnych przedsiębiorcy. Służy do tego wniosek ZUS ZWUA. Jak przeprowadzić likwidację firmy?
Nie zapomnijmy o rozliczeniu PIT. Co powinno się w nim znaleźć? Dowiesz się z bloga prowadzonego przez firmę Odkupimy.